Utolsó kommentek

  • karibá: Kedves MALÉV-es-ACE-es kollégák, barátok! Hálásak vagyunk, hogy férjem, ill. édesapám búcsúztatásán ilyen nagy számban részt vettek, gyászunkban osztoztak! Köszönettel: Takáts Lajosné - Zsuzsa ifj. Takáts Lajos (2015.04.15. 17:19) Takáts Lajos 1954-2015
  • β@XY: Kedves Lóri! Bár sosem találkoztunk csak azon a bizonyos 'bejelentéses' napon, akkor még mi ACE-sek még bizakodva folytattuk a munkánkat a tájékoztatód után. Bizakodva annál is inkább, hiszen Te magad közölted hogy a leány vállalatokkal semmi probléma,azok dolgozni fognak ezután is. Mostanra már ez is csak egy "falra hányt borsó" lett..... Sok vezetőnk szájából hallottunk már különböző ígéreteket, kijelentéseket amik bizony hamar köddé váltak. Most meghalt a MALÉV. Morbid ezt így leírni de... (2012.02.10. 00:24) Malév
  • csillagqwertz: Már több, mint egy éve! Nem felejtünk. (2011.06.11. 13:16) Réh Péter
  • csillagqwertz: Emlegetünk minden nap. Nem felejtettünk el! Úgyis tudod. (2011.01.30. 09:44) Réh Péter
  • csillagqwertz: Szép karácsonyt Peti- akárhol is vagy! (2010.12.27. 12:29) Réh Péter
  • csillagqwertz: Köszönöm ,h. ilyen szépen megemlékeztél Róla-külön köszönet a képekért. Nekem és a barátoknak sokat jelent ez az oldal. (2010.09.06. 00:40) Réh Péter
  • Utolsó 20

Landmann Géza

genge 2014.05.02. 14:27



Még kiskölyök voltam és csodálva néztem a fejem fölött elhúzó Malév gépeket, te már akkor a reptéren dolgoztál. Majd jó két évtizeddel később suta léptekkel lépkedtem a D porta repedezett betonján a hangár felé. Kicsit félve ,de annál nagyobb izgalommal léptem be az 1hangárba.Tátott szájjal bámultam azokat a kék farkú repülő masinákat. De a kezdeti félelmem hamar elillant, mert melléd állítottak be dolgozni. Egy jó kedélyű vidám ember mellé. A LESanyi mennyezet paneljeit csináltuk és egész nap a veled megtörtént repülős és reptéri történeteidet hallgattam. És utána még 11 évig dolgoztunk együtt. Örültem, hogy a barátod lehettem és ismerhettelek. Hiányozni fog a Malév tavon lévő közös peca és azok a kerti sütögetések nálunk. Csak most érzem igazán, hogy kevés volt. Tudom sokat küzdöttél, hogy itt maradhass velünk, de nem sikerült. Te mindent megtettél, de még is fáj, hogy elmentél. Könnyeimet nyelve mindig emlékezni fogok rád , a jó barátomra és kollégámra.

Nyugodj békében Géza bácsi!

Fekete János, 2014 április 16

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekezzunk-rmfsz.blog.hu/api/trackback/id/tr686105369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása